Tekstilni promotivni materijal
Tekstilni promotivni materijal obuhvata najširu grupu proizvoda koji se koriste za marketing.
Reklamiranje je ključno za ostvarivanje poslovnog uspeha. Samim tim i za razvoj kompanije. S obzirom da reklama predstavlja svojevrsni oblik promocije proizvoda, usluge ili samog brenda nameće se pitanje koji je najbolji oblik oglašavanja.
I dok se jedne kompanije okreću isključivo digitalnom svetu, druge, pak, biraju tradicionalne reklame na televiziji i u novinama. A šta je sa promotivnim materijalom?
Reklamni materijal predstavlja svaki proizvod sa otisnutim logotipom. Za razliku od drugih vrsta reklame, on se može koristiti u svakodnevnom životu. Ujedno, on je poseban vid komunikacije kojom kompanija želi da podstakne svoje potrošače na upotrebu njenih proizvoda. Zbog toga i dalje čini najefikasniji marketing alat.
S obzirom na to da na tržištu postoji mnoštvo promo proizvoda, vlasnici kompanija su u dilemi koji da izaberu. Da ne biste gubili vreme razmišljajući, Kairos Birooprema vam predstavlja tekstilni promotivni materijal.
Zašto su tekstilni proizvodi najbolji reklamni materijal za svako poslovanje?
Odgovor se krije u njihovoj velikoj upotrebnoj vrednosti. Naime, tekstilni promotivni materijal ima moć da promeni mišljenje potrošača. Što potvrđuju i najnovija istraživanja.
Čak je 85 odsto veća verovatnoća da će za saradnju izabrati kompaniju od koje su dobili poklon od tekstila, a ne neki od konkurenata.
Takođe, tekstilni promotivni materijal dovodi do povećanja ciljne grupe. Verovali ili ne, samo jedan model promotivne majice tokom veka korišćenja ima preko 3.000 pregleda. Što znači da vam je dovoljno 30-ak atraktivno dizajniranih majica kako biste dobili preko 100.000 potencijalnih klijenata.
Tekstilni promotivni materijal se izdvaja i u pogledu trajanja. Ovi proizvodi napravljeni su od kvalitetnog materijala tako da imaju prosečni životni vek aktivne upotrebe 16 meseci. Odnosno, mogu se koristiti nekoliko sezona. Na taj način obezbeđuju vašoj kompaniji dugoročnu reklamu, u koju ne morate dodatno da ulažete. Stoga možemo slobodno da kažemo da su oni najpovoljniji promotivni materijal.
Tekstilni promotivni materijal je namenjen svakoj prilici
Dukserice, jakne i majice su sastavni deo garderobe svakog. Rado ih nose kako starije, tako i mlađe generacije. Zato još jedan ovakav odevni komad u plakaru nikada nije višak. Posebno ako je brendiran na pravi način, tj. ako ima interesantnu grafiku ili promo slogan.
Tekstilni proizvodi nisu namenjeni samo za klijente. Oni su savršeni promotivni pokloni za zaposlene. Pomoću njih pokazujete koliko cenite trud i zalaganje svojih radnika. Sa druge strane, razvijaju timski duh i jednakost.
Zbog toga podstiču zaposlene da se još više zalažu kako bi kompanija ostvarila postavljene ciljeve.
Štampa na tekstilnom promotivnom materijalu
Nemojte da zaboravite da veliku ulogu u reklami ima ne samo izbor tekstilnog proizvoda, već i štampa na njemu. Jedino ona može da prenese vašu poruku do željene grupe potrošača. A da bi obavila ovu funkciju otisak na tekstilu mora, pre svega, biti jasan i postojan. Nikako ne želite da vaša reklama brzo izbledi ili, još gore, počne da se ljušti.
Zatim, grafičko rešenje mora biti skladno. Iako vam tekstil daje dovoljno prostora za rad, vodite računa da površinu ne prenatrpate slikama i porukama različitih fontova.
Zato vam savetujemo da kontaktirate tim kompanije Kairos Birooprema. Talentovani i iskusni grafički dizajneri kreiraće pravu reklamu za vas. Dok savremena štamparska oprema garantuje vrhunski otisak, koji će biti vidljv više godina.